شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟
سرخط خبرها

فیاضی:برابر قزاق‌ها در سرویس خیلی خوب بودیم|به قهرمانی امیدواریم

  • کد خبر: ۱۰۹۳۱۰
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
فیاضی:برابر قزاق‌ها در سرویس خیلی خوب بودیم|به قهرمانی امیدواریم
دریافت کننده قدرتی تیم والیبال پیکان تهران گفت: قزاق‌ها در مسابقه امروز دریافت‌های بسیار خوبی داشتند، اما در نهایت فاتح میدان شدیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پوریا فیاضی دریافت کننده قدرتی تیم والیبال پیکان بعد از دیدار برابر تاراز قزاقستان گفت: مقابل نماینده قزاقستان بازی بسیار سختی به ویژه در ست اول داشتیم. بازیکنان تیم پیکان در سرویس خیلی خوب بودند، اما دریافت‌های قزاق در برخی از لحظات مسابقه بسیار خوب بود و کار برای پیکان سخت کرد.
وی با بیان این‌که خوشحالیم که موفق به شکست این تیم شدیم و به دیدار نهایی راه یافتیم، تصریح کرد: برای بازی فردا وقت زیادی نداریم و باید با آمادگی کامل به میدان برویم.
بازیکن تیم پیکان تهران درباره حریف این تیم در دیدار نهایی گفت: فرقی ندارد که فردا با شهداب یا نماینده ژاپن بازی کنیم، اما امیدوارم فاتح آخرین بازی این مسابقات باشیم و قهرمانی را برای تیم پرافتخار پیکان به دست بیاوریم.
فیاضی درباره شرایط فعلی پیکان و مقایسه با تیم پیکان زمان لیگ برتر مردان ایران در سال ۱۴۰۰ و انتقام از شهداب اگر به دیدار نهایی راه یابد، گفت: در لیگ برتر شرایط تیم متفاوت بود و الان قدرتمندتر شدیم.
وی تاکید کرد: در ورزش بحث انتقام وجود ندارد و زمین بازی برای افزایش دوستی‌ها است و هر دو تیم برای عنوان قهرمانی و مدال طلا میجنگیم. باشگاه پیکان برای میزبانی مناسب از این رقابت‌ها خیلی زحمت کشیده است و اگر قهرمان شویم، به نوعی از این زحمات قدردانی کردیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->